Federatie Vrije Beroepen: enquête

6 april 2017

"Expertise te koop, bij ons goedkoper én beter!” Net als u hoopt de Federatie Vrije Beroepen dat dergelijke slogans nooit zijn ingang vinden in het vrije beroep. Maar wat is goede communicatie? En waar ligt de grens met reclame? De ’Dag van het Vrije Beroep’ op 25 april staat daarom in het teken van ‘externe communicatie’. 

"Expertise te koop, bij ons goedkoper én beter!” Net als u hoopt de Federatie Vrije Beroepen dat dergelijke slogans nooit zijn ingang vinden in het vrije beroep. Maar wat is goede communicatie? En waar ligt de grens met reclame? De ’Dag van het Vrije Beroep’ op 25 april staat daarom in het teken van ‘externe communicatie’. 

Uw stem en ervaring uit het werkveld is uiteraard zeer belangrijk in dit debat, een stem die we willen laten weerklinken via deze online bevraging. De resultaten worden toegelicht door Fons Van Dyck, expert in strategische marketing en communicatie. Hij zal de gids zijn in de toch wat onbeminde wereld van communicatie in het vrije beroep.


Klik hier om de enquête in te vullen en maak kans op een kistje Italiaanse wijn.

Over BVAS

Wij staan voor een vrije geneeskunde met een betaalmodel waarin de vergoeding per prestatie de hoofdmoot blijft, aangevuld met forfaits. In de huisartsgeneeskunde bvb. verdedigen we alle praktijkvormen en niet alleen de multidisciplinaire groepspraktijken zoals de concurrenten.

De solowerkende huisarts heeft zijn plaats en moet niet verdrongen worden.

Wat specialisten betreft verdedigen we ook de vrijgevestigde (extramurale) specialisten die in een praktijk buiten het ziekenhuis werken.